Al je stekkers beschikbaar met een druk op de knop.
Laad het systeem op met 150 kW vermogen via de DC CCS2 ingang, 400 VAC, of met 22 kW via de type 2 AC ingang. De geïntegreerde 90 kW DC snellader en type 2 AC connecties zorgen ervoor dat alle voertuigen van stroom voorzien worden. Zelfs kunnen er batterijpakketten mee gevoed worden, zo kun je makkelijk extra capaciteit toevoegen.
Makkelijker te gebruiker dan een dieselaggregaat. Het batterijsysteem ziet zelf welke connecties er aangesloten zijn. Op basis daarvan, kiest het de juiste modus en veiligheidsinstellingen. Mocht er toch iets niet kloppen, krijg je direct terugkoppeling en hulp van het systeem.
193 kWh
150 kVA nominaal, 190 kVA (30 seconden)
Powerlocks, CEE, Type 2 AC, CCS2 in en uit
Vloeistof en actieve luchtkoeling
2400 x 1500 x 1890 mm
4100 kg
CE, PGS37.1 (uitgebreide onderbouwing
Vloeistof gekoelde, automotive LFP-batterijpakketten
Warmteontwikkeling is de grootste vijand van een batterijcel. Om ervoor te zorgen dat de warmte evenredig afgevoerd wordt, koelen wij de pakketten met koelvloeistof door geïntegreerde koelkanalen. hiermee voorkomen wij hot-spots en vroegtijdige degradatie van de batterijcellen
Automotive grade. De pakketten zijn ontworpen voor commerciële voortuigen en voldoen daarom aan de strengste eisen. Zo garanderen wij dat het hart van het batterijsysteem niet moe wordt van de omstandigheden op de bouwplaats.
Door de jarenlange ervaring in het beschermen van gevoelige apparatuur voor militaire doeleinden, kunnen wij garanderen dat de componenten goed beschermd blijven. De consequenties van jarenlang optillen, vervoeren en neerzetten worden vaak onderschat.
190kVA piekvermogen.
De gridconverter kan continu 150kVA, met 190kVA piekvermogen. Door onze slimme software biedt dit tal van mogelijkheden.


